пятница, 5 апреля 2013 г.

Здоров*я – дар Божий



     День сьомого квітня недаремно відзначається як Всесвітній День здоров*я. Адже саме 7 квітня, у цей весняний сонячний день, християни Землі відзначають інше свято - Благовіщення Пресвятої Богородиці.
Це свято самого життя, вічності і щастя. І все це можливе лише при гарному здоров*ї: тілесному і духовному. Кожна людина прагне і хоче бути здоровою, мати гарне тіло, приємний погляд і високі думки.
      Все це можна досягти завдяки глибокій вірі, знання законів розвитку життя і Всесвіту. Тільки дотик до духовності зарядить кожного енергією радості, бадьорості, оптимізму. Буде живити думки і душу молодістю, радістю, силою, красою. Ви спізнаєте дивовижне бачення навколишнього світу і себе в ноьму, як Великої Людини і Творця. А застосування різних народних методів лікування, якими користувалися споконвіку наші прадіди, зробить здоровим, гарним і променистим фізично.
      Щедра наша матінка-Земля природними багатствами. Кожна травинка, рослина, дерево увібрали в себе соковиту силу землі, світло, тепло і енергію Сонця. Наші молодші друзі готові кожної миті поділитися з нами своїм багатством і подарувати нам силу і здоров*я.
Чисте повітря, світло, вода, здорова їжа і животворяща думка – ось найдорожчі природні джерела для повноцінного, здорового життя людини. Тільки істинні знання живуть і діють, бо вони перевірені часом і збережені в пам*яті людства.
         З вами була знову я, при здоровому гуморі і красі «Чарівна Полісянка». Бережіть своє здоров*я. Зустрінемось…




 

4 комментария:

  1. Недарма кажуть "В здоровому тілі - здоровий дух", так що про здоров"я потрібно дбати постійно на протязі життя. Дякуємо за цікаву тему.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую за коментар. Так, здоров"я, це неоціненний скарб і його треба берегти. І, як кажуть: "Буде здоров"я, буде все"

      Удалить
  2. Ой, як мені подобається оте "ЗУСТРІНЕМОСЬ..."! Обов'язково Полісяночко

    ОтветитьУдалить
  3. http://bibliomalin.blogspot.com - Тримайте естафету-нагороду "Вітрила мрій" і попутного вітру.

    ОтветитьУдалить